Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 21:31 - Новото около мен
Автор: stpassion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1493 Коментари: 1 Гласове:
0




Не съм писала отдавна тук… Ще се опитам да разказвам в хронологичен ред,  но не съм убедена,  че ще успея… Не съм писала от около  седмица ! Много неща се случиха- общо взето всичко беше прекрасно. 
Имахме вечер на френската кухня. Събрахме се всички в коридора на общежитието, защото иначе нямаше как да се поберем… Наредихме масите, пуснахме си френска музика и сипахме френско бяло вино в чашите – купонът започна. Беше много вкусно . Първоначално салата от марули ,  свинско филе , чери домати , крутони , френско сирене и винегрет… После тартифлете ( картофи + бекон + сметана + сирене ракете)… Различни френски сирене ( конт е, бри , рокфорт)… Палачинки със сладко за десерт…Облизахме си пръстите.   За немесоядните имаше отделно без месо, но аз опитах малко от нещата с месо, защото имам голяма слабост към  различните култури и кухни и нямаше как да пропусна .
Тази събота ще правя първата си вечер на вегетарианската  национална кухня, но не за всички,  защото повечето хора  тука без месо не сядат на масата.  Ще  готвим  „барсзцз” (супа от червено цвекло) с  „усзка” ( тартелини със зеле и гъби) – традиционни полски ястия. Общо взето тук поне ще изуча гастрономическите традиции  на различните нации. :Д  
Ходихме на разходка в центъра на Каунас в неделя с  Паyлина . Времето беше прекрасноооо!!!!!  Слънце пече – много е добре. :Д   Е … снегът се топеше поне вчера :Д  Днес времето пак се скова, но е около 0 градуса и не се усеща толкова зле J Общо взето станах като литовците и  като мине живакът над 0 – та  казвам,  че е топло :П  … Ще кача още снимки,  за да видите за каква красота става въпрос.
Открих музикалния театър в центъра на града. Изглежда много внушително отвън, а отпред  има  плакати със снимки от представления и изглеждат прекрасно. Тъй че  скоро ще го посетя със сигурност. Даже съм си харесала заглавие – „Кабаре”… Йок ако разбера нещо … Едва ли, но все пак да гледам картинки и да слушам музика, пак е нещо. :Д
Тази седмица, в петък, ми предстои излизане вечерта .  Каунас има рожден ден (не знам на колко става)… В центъра, в един  от факултетите , ще има фешън шоу + прожекция на филми + фото изложба + още 100 неща… Това почва в 8 часа и свършва в 12 , а в отделна зала на същото място в 22 часа почва първо АРТ на жива музика , ще мина през АРТ на фънк и ще завърши с АРТ чил… Доста интересно нещо се заформя с други думи.
А следващата седмицаааааааааааааааааааааааааа – Рамщайн  * Рок*  Йееееееееее!!!!
Мисля, че  се заформя един  от най-най-най-  яките ми месеци въобще в живота!!!! Тук е… като в приказка .  Различни техники в училище, концерти,  партита, нови хора,  пътувания… Всичко е … Като… Като… Приказка… Мечта…
Усмихвайте се!!!



Настроение: Даааааааааа!!!! Най-щастливият  човек на света!!!
Ям: Най-вкусните макарони на света. :Д нали сама си ги готвих :Д
Пия: Розе.
Слушам : Полски рок – страхотен е!
Искам: ох… за 4-ти, 5-ти, 8-ми, 100-тен път – мой компютър!!!
Липсва ми: Разлагането в Света гора с бира в ръка на полянка…
Мястото: Общежитията в Каунас.




Тагове:   новото,   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stormbird - Хммм. . . хвърли малко интернаци...
24.02.2010 00:55
Хммм... хвърли малко интернационална манджа по водосточната тръба, че тук в Студентски малко гладно го раздаваме! :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stpassion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 72363
Постинги: 19
Коментари: 28
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930